Cara memilih kursus di universiti

Sunday, January 31, 2010

Kepada adik-adik macho/manis yang tengah pening memikirkan kursus apa yang hendak diambil di universiti nanti, disini saya terjumpa sedikit guideline dari internet tapi gunakanlah kebijaksanaan adik-adik. Di universiti nanti terdapat terlalu banyak kursus untuk dipilih dan bukan setakat apa yang saya paparkan di sini sahaja.

Saya telah memilih Comp Science sebagai career path saya dan alhamdulillah telah mendapat segulung ijazah dan bertugas di bidang ini. Pada masa sekarang saya sedang melanjutkan pelajaran pula dalam bidang Master di bidang yang sama.

Insyaallah, walau apapun bidang yang adikk--adik pilih, lakukanlah dengan bersungguh-sungguh dan penuh minat. Pasti akan berjaya!
Ikhlas dari Tokaim

0 comments:

Post a Comment

Hi friends,
Please leave somecomments on any topic that i discussed. I will certainly reply and blogwalking to your blog. Thank you very much

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP